dijous, 2 de juliol del 2009

Matèria [o Sense tinta]

M'escric per no escriure't; sense tinta, sense paper. Escribint per pintar de colors els meus moments. Manllevant paraules als amics, caçant-les al vol, sense vergonya.

Torno a enyorar-me i alguna cosa em diu que estic en perill.

Sobtadament, em vé a la ment el petit retall de cel de la plaça Milans i recordo la foto que encara no he fet...

De vegades em pregunto on van a parar els projectes que mai duem a terme, els desitjos inconfessables. Els imagino com un objecte físic, en una mena de matèria tova –com d'argil•la-  fàcil de donar-hi forma, o de trencar-se...  la imaginació, com un capital d'aquesta matèria. Hi ha qui li dóna formes diverses, hi ha qui tota la vida persegueix un únic somni.... Avui, voldria erigir-me en escultora dels meus somnis,  i modelar-los segura, ferma... sabent del cert quina forma vull donar-los.

Tinc més de quaranta anys i encara penso què vull ser quan sigui gran.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada